Je Vous adore, mon Seigneur et mon Dieu!

Franciscaans, Traditioneel, Katholiek

Opgeruimd staat netjes….

op 8 mei 2013

Zo, vandaag verder met het opruimen van mijn kamer. De overige kasten moeten uitgemest: met name onderin mijn bureaula’s is het nog een grote puinzooi. Niet dat daar iets tussenzit wat weg mag, maar het moet gewoon netter. En die ruimte is er, nu alle boeken netjes in de kast staan.

De boekenkast is opgeruimd: geen boeken meer die me om de oren vliegen en her en der verspreid in mijn kamer liggen. Geen stoffige eierdopjes meer. HEERLIJK!

Alles is weer netjes

Alles is weer netjesOpgeruimd 2Opgeruimd 3

 

En ik ben heel rigoreus te werk gegaan: boeken die ik minstens drie jaar niet meer heb ingekeken zijn in dozen gedaan. Voor een klein gedeelte zie de lijst in mijn vorige post. Daar zitten een hoop Franciscaanse boeken tussen: die gaan naar een medelid van Perfetta Letitia. Verder neemt zij de rest mee: dat wordt uitgezocht en gaat naar De Noabershop in Assen daar kan iedereen die er belang bij heeft een boek ruilen tegen een ander boek.

De boeken die ik niet meer lees krijgen zo een tweede leven. En het oogt niet alleen netter: het geeft rust in mijn hoofd! LESS IS MORE!


One response to “Opgeruimd staat netjes….

  1. Wian zegt:

    Dat ziet er goed uit!
    Fijn dat je alles aan kant hebt en je boeken een mooi tweede leven kunt geven met dank aan de Naobershop.

    Groetjes

    Wian

Geef een reactie

